Barbie Brainwash

12. augusta 2013, novakovie, Nezaradené

Barbie Brainwash

Pri prechádzke mestom alebo na nákupoch vo veľkom obchodnom centre, si nejeden povšimne, že za posledné roky vzrástol počet určitých konkrétnych typov žien.

Hádajme spolu. Blond vyperoxidované vlasy, nadmerné opálenie, zo 1 kilo make-upu, obrovské prsia nápadne nepasujúce k zvyšku, zjavne vyhladovaného tela, odetého do posledných výkrikov módy. Vysoké podpätky musia byť, hoci si dotyčná na nich ide nohy vylámať.

Nepripomína vám to niečo? Žeby Barbie, bábikový hit z 90tych rokov? Silu vtedajšieho marketingu cítiť až do dnes, nielen stálym predajom Barbie, ale aj priamym dôsledkom vplyvu na vývoj mladých nevinných dievčat. Odkaz výrobcov bol jasný: Krásna schránka s prázdnym vnútrom. A to vnútro sa dalo dokonca napustiť vodou, keď sa Barbie odšrúbovala hlava. Dnes je to možné aj so živými Barbie, a hlavu im odšrubovávať ani netreba, koniec koncov, napustiť sa dajú aj cez iné dutiny…

Je otázne, čo je životnou prioritou pre takéto typy mladých žien. Keď sa míňame s takýmito slečnami kdesi na ulici, po jedinom pohľade do ich očí vidíme nevýslovné nekonečno prázdnoty. Žiaden náznak myšlienkových procesov. Na jednoduché otázky u nich existujú len 2 typy reakcií 1.Smiech 2.Ešte stále prázdny pohľad, ale už s náznakom ,,loading-u…“. Človek veľmi rýchlo oľutuje, že sa s takouto osobou vôbec snažil nadviazať komunikáciu.

Sú niečo ako Zombies – živé mŕtvoly, no miesto mozgov požierajú eurá. Svojimi ostrými nechtiskami sa snažia podmaniť si predovšetkým úspešných zabezpečených mužov. Preto ak nechcete dostať istého Zombie parazita do života, majte sa na pozore, základným obranným pravidlom číslo jeden ostáva: Stráň sa živých kópií Barbie.

A čo si poviete vy keď vidíte Barbie na ulici?